sunnuntai 9. tammikuuta 2011

Lautashylly

Joulupukki toi mulle tänä jouluna aivan super mieleisen lahjan. Nimittäin lautashyllyn jonka bongasin yhdestä sisustusnettikaupasta. Johtuiskohan tämä onnistunut lahjan valinta siitä että tallensin kyseisen nettikaupan tietokoneen kirjanmerkkeihin ja kävin sitä sieltä ihailemassa noin joka toinen päivä ja vihjailin mun omalle joulupukille että tuollainen olis tosi kiva... ;-D Oli ollu ilmeisesti joulupukilla korvat auki, sillä sain juuri sen mitä halusin!
Lautashylly asettui meidän keittiöön ja sai kunnian kantaa mun kirppislöytöjä, noita iki-ihania ruusulautasia! Aina kun nään kirppiksellä ruusu aiheisia astioita, mun on melkein pakko saada ne! Muutaman kerran olen joutunut jättää jonkun löydön kirppikselle koska hinta on ollu mulle liikaa ja olen harmitellut sitä monta päivää! Nyt alkaa uudesta vitriinistäkin jo tila loppua joten uusille ruusuastioille ei ole nyt tilaustakaan joten olen yrittänyt katsoa toiseen suuntaan jos jossain ruusuja vilahtaa. ;-)




Siirrettiin tänään meidän makkarin tavarat Nöpiksen huoneeseen sillä nyt alkoi tuon viimeisenkin huoneen remppa. Tässä pikkuhiljaa revitään tapetit seinistä ja laitetaan uutta tapettia ja maalia. Nyt ei ole onneksi mikään kamala kiire tuon rempan kanssa, mutta olishan se kiva saada äkkiä valmiiksi...

Mulla on ihan kamala kevät vimma! Haluan nää lumet veks ja sen ihanan tuoksun mikä ulkona on kun kevät on ihan justiinsa nurkantakana! Mulla on pakkomielle saada olohuoneeseen turkoosit verhot, MUTTA MISTÄÄN EI LÖYDY! Voisin tietenkin ostaa kangasta ja tehdä itse, mutta nyt ei ole juurikaan rahaa laittaa siihen projektiin joten täytyi ottaa TODELLA luovat keinot käyttöön. Niistä kuvia kunhan olen ensin kokeillut idean toimivuuden. Samalla idealla tilailin keittiöönkin jo kesää varten uusia verhoja varten tarvikkeet, limen vihreää olis tulollansa keittiöön... ;-D En sitte tiedä millon nuo kevät kuosit kehtaa laitta kun justiinsa joulu vasta oli...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti